pondělí 29. května 2017

Aš - Starý Hrozenkov, den druhý

Dnešní den, den druhý, začal krásným ránem a bohatou snídaní v hezkého rodinném penzionu Natálie.
Ve čtvrt na jedenáct jsem ve skvělé náladě vyrazil směr Jedlová. Čekat mě mělo 28 km.
Až do Jindřichova všechno probíhalo hladce, všechny odbočky a změny směru vycházely v souladu s mým rozpisem.
Až přišel Jindřichov. Což o to, pokyn zněl jasně: "v Jindřichově doleva po cyklistické 6 a po pár desítkách metrů doprava na polní cestu." Polní cestu jsem hned neobjevil, chvíli jsem poznával Jindřichov fakt podrobně. Až jsem zjistil, že polní cesta začíná před vjezdem do skládky. No tak hurá, pustil jsem se po ní. Měla to být zkratka mezi dvěma cyklistickými trasami. Po cca 80 metrech skončila v poli s řepkou. V poli byly jen trochu znatelné stopy po traktoru. Tak jsem to zkusil. Hrůza. Řepka se přede mnou otevírala a za mnou hned zavírala, místy byla fakt větší, než já. Celý žlutý od pylu, hrubými slovy na adresu zemědělců nešetře, dral jsem se polem. Můj dvojník v mapách, malá modrá tečka, mě ubezpečoval, že jdu po správné cestě.
Po zhruba 500 metrech řepkového martyria konečně krásná polní cesta, pak cyklistická trasa a pohoda.
Silnice 21 byla ale hnusná. Mraky aut, kamiony. Tak jsem z ní vypadl, jak jen to šlo.
Za cenu toho, že jsem si dnešní etapu prodloužil o 5 kilometrů. Takže dnes nakonec kilometrů 33 místo 28, k tomu docela vedro..... Nic moc.
Zítra by mě mělo čekat jen příjemných 23 kilometrů, po lesních cestách, cyklystických trasách a malých silničkách. Tak snad zítra bez bloudění a kamionů.
Na Facebooku mě také najdete:
Český chodec nebo @@czechwalker

Žádné komentáře:

Okomentovat