úterý 30. května 2017

Aš - Starý Hrozenkov, den třetí

Jo, dneska měla být celkem pohoda, nějakých 23,5 km, po cyklostezkách a malých silničkách. Cíl: Klášter Teplá.
Protože počasí hlásilo odpoledne déšť a bouřky, vyrazil jsem již v 9 hodin. Nemytý a nečesaný, protože po slibné večeři a odjezdu správce areálu "U Mlýna" se ukázalo, že teplá voda neteče a moje úvaha, že bojler se nahřívá v noci a spršku použiji tedy ráno, byla mylná. Ráno voda studená stále jak  voda v horském potoce.
Náladu mně to nezkazilo. Cesta fajn, po dešti ani památky, vedro teda docela síla. Ale dobrý.
V Mariánských Lázních jsem hrál v hogofogo kavárně na kafi a pivku lázeňského šviháka, asi ale marně, tlusté staré Němky mě považovaly za pomačkaného tuláka a jejich tlustí staří Němci mě nafoukaně přehlíželi, jako že žádné nebezpečí.
Dorazil jsem k lanovce Skiareál Mariánky. Moje (kratší!) cesta vedla okolo, ale mě zaujala vyšlapaná cestička přímo vzhůru vedle lanovky. Pěknej krpál! Fakt nevím, proč to dělám. Trochu výzva to vyšlapat. Na své mapce jsem zjistil, že si sice o cca 2 km prodloužím dnešní cestu, ale cítil jsem se v pohodě. Tak jsem to vylezl. Nahoře jsem se, když jsem se vydýchal, trochu sprdnul, cože jsem to za magora a vyrazil dál. Na přiložené fotce není kopec vidět, začíná na konci viditelné pěšinky vpravo u drobné bílé kytky a vidět není, protože padá hned prudce dolů. Pokračování cestičky je pak vidět vlevo dole.
Pak už jen šlapat a šlapat. V Klášteře Teplá rychlá sprcha a hned na večeři, protože klášter i klášterní restaurace zavírá v šest a pak už v Klášteře Teplá chcíp pes.
Zítra cca 23 km, zase tedy pohoda. Přísahám ale, že obchůzek už bylo dost. Půjdu přesně podle mapy. Bloudění nehrozí.
Aha, fotka krpálu nejde přiložit! Tak jí dám na FB.
Taky na Facebooku:
Český chodec nebo @czechwalker

Žádné komentáře:

Okomentovat