sobota 17. června 2017

Aš - Starý Hrozenkov, den dvacátýprvní, předposlední

Dorazil jsem dnes po 22 kilometrech do svého posledního ležení před zítřejším zdoláním cílové mety, tedy Starého Hrozenkova, takže počet našlapaných kilometrů se zvýšil na 561. Zítra zbývá  cca 21 závěrečných kilometrů.
Cesta z Blatnice pod svatým Antonínkem byla celkem v pohodě a odpolední lehký deštík byl nakonec docela příjemný. Jen tělo je unavenější dřív, než v prvních dnech.
Při první dnešní zastávce v Hluku jsem si dal s chutí hovězí vývar s játrovou rýží. Další jídlo jsem si chtěl dát ve Vlčnově při druhé zastávce. V restauraci byla oslava a servírka mi řekla, že jediné, co mohu dostat, je polévka. Tak jsem si tedy polévku dal - měli jedinou, hovězí vývar s játrovou rýží.
Dnes večer poslední velké prádlo - slipy, ponožky, triko a čepice, abych do Hrozenkova dorazil pokud možno čistý a voňavý.
Více toho dneska na mém blogu nepřibyde. Po návratu domů (AUTEM!) zpracuji pocity, zkušenosti a poznatky ze své cesty a na blogu je zveřejním.
Namátkou:
- špatná zpráva pro Dominika Haška
- špatná zpráva pro Andreje Babiše
- jak jsem mohl vydělat balík
a další.
Pár fotek z dnešní cesty z Blatnice je na Facebooku (Český chodec nebo @czechwalker)

Žádné komentáře:

Okomentovat