neděle 11. června 2017

Aš -Starý Hrozenkov, den patnáctý

Dnes jsem přidal do sbírky již sedmou třicítku během 15 dnů. A několik dalších etap se třiceti kilometrům těsně přiblížilo. Trochu mě to zmáhá, musím říct.
Včera jsem si plánoval, jak se vyhnout hlavní silnici 602. Nejkratší trasa, která míjela tuhle silnici, měla ovšem 37 kilometrů s tím, že zahrnovala i polní cesty. A víte, jak to s polníma cestama je - být tam můžou, ale taky nemusí, zemědělec je může rozorat, osít nebo dobytkem obsadit.
Ráno jsem si řekl, že když je neděle, bude na 602 klid. A 37 kilometrů se mi zdálo trochu moc, už těch více než 28 km po 602 je dost.
Plán mi vyšel tak do poloviny cesty. Pak se ucpala D1 a provoz na 602 zhoustnul. Pět kilometrů před Velkou Bíteší, prakticky bez krajnice, už to bylo fakt hnusný. Pořád napůl v příkopu, oči na šťopkách a ověření si, že někteří řidiči jsou fakt hovada a neobjedou člověka, ani když jim proti nic nejede.
Před Bíteší útěk na modrou turistickou stezku. Rázem jsem se cítil jako v ráji, lesní cesta, ptáci zpívali, žáby kvákaly a kukačka zakukala nejmíň stokrát, takže potud v pořádku. Ovšem plus kilometr a půl navíc, takže dnes přes 30 kilometrů. Celkem k dnešku mám v nohách 408 kilometrů. A za sebou i dvě třetiny z celkových plánovaných 22 dnů.
Ve Velkém Meziříčí na náměstí dobrý oběd a Starobrno. Skončila mše a do restaurace, kde jsem seděl, přišel kardinál Dominik Duka, který mši za jednu místní rodinu celebroval. Zajímavé setkání na cestě.
Dnešní blog trochu ošidím, jsem docela grogy a půjdu spát. Takže dnes žádné okénko národopisné. Zkusím to napravit zítra, kdy mám naplánováno odpočinkových 20 kilometrů.
Snad jen na závěr: pokud poptáváte inseminační dávky kanců s garancí kolekcí zvířat, především v oblasti finálních hybridů, a s garancí 1,8 mld. spermií v inseminační dávce 80 ml, tak Inseminační stanice kanců, která Vás uspokojí, je ve Velkém Meziříčí, Karlov 94.
Pár fotek na FB (Český chodec nebo @czechwalker.

Žádné komentáře:

Okomentovat