sobota 3. června 2017

Aš - Starý Hrozenkov, den sedmý

Sedmý den byl dlouhý. Čekalo mě 36 kilometrů do Rožmitálu pod Třemšínem. V půl desáté odchod z Vitinky a dále:
Osek - Rokycany - Hrádek - Mirošov - Skořice - Dolní padrťský rybník - Buková - Rožmitál pod Třemšínem.
V Mirošově jsem půlhodinku poseděl na lehkém obědě v restauraci "U Kozlerů" a krásnou krajinou kolem Skořic a bývalého vojenského újezdu Brdy (vznikl 1926 a zanikl 1.1.2016) jsem došel do Rožmitálu.
Tady na mě čekali naši rodinní přátelé a Martina. Přivítali mě roztomilým tanečním a pěveckým vystoupením. Příjemný a hezký večer brzo zahnal únavu z dnešní, zřejmě nejdelší etapy mé cesty po České republice.
Počasí mi zatím opravdu přálo, i když někdy je vedra trochu moc. Zítra už ale asi zmoknu.......
Krátké zprávy z cesty a pár fotek najdete na Facebooku:
Český chodec nebo @czechwalker

Žádné komentáře:

Okomentovat