čtvrtek 1. června 2017

Aš - Starý Hrozenkov, den čtvrtý

Dnes plánovaná trasa z Kláštera Teplá do jakéhosi místa, zvaného Melchiorova Huť. Kilometrů mělo být podle předem připraveného plánu asi 22,5. Nakonec jsem ušel celkem kilometrů 24,7, to ale částečně proto, že jsem se chtěl vyhnout silnici a zvolil jsem trochu delší trasu po cyklostezce. Tohle prodloužení mělo být ale jen necelý kilometr.
Za zbylé hnusné nečekané prodloužení může zase zemědělec! Už je asi nemám rád, ty lidi žijící z bohatství naší země! Po strastiplné cestě řepkou namísto pohodlné polní cesty (viz den druhý) opět svévole! Za vsí Vojtěšin si zemědělec ohradil svou louku i se značenou polní cestou, natloukl všude kůly, nahnal tam dobytek, dobytek, a napsal, že ve stádě je nějaký nebezpečný plemenný býk. Tak jsem to raději obešel, že. Kdo by čelil blbému skotu. Takový hrdina nejsem. Takže plus cca 2 kilometry.
Melchiorova Huť. Drsný. Na večeři, ani nevím co bude, musím být ve čtvrt na sedm, jinak nic nedostanu. Ráno stáhnout povlečení! Snídaně v 8! Neházet do záchoda vlhčené ubrousky a jiné předměty! Nevynášet z jídelny hrníčky s čajem! Nenosit do jídelny vlastní pití! Použité příbory zde, zbytky jídel zase tady! Dodržujte čistotu!
Ale hlavně - není tu signál! Jak si na zítřek naplánuju cestu???!
Zítra 29 km do Zruč - Senec.


1 komentář:

  1. Melchiorka ... tolik vzpomínek. Něco jsem si o tom místě hledala a tak narazila na váš blog. Jsem nadšená a úplně jsem se zasnila, jak bych taky někam vyrazila. Asi ne tak daleko. Díky za inspiraci. Až děti povyrostou, tak snad. Jo a ta malchiorova hut, holt se na ní podepsal věk majitele a neukázněné tábory sportovců, kteří jsou jak zvířata. Tuhle jsme se tam potkali s pubertálníma triatlonistkama a z těch šel strach pomalu! Ale jinak je to tam super, ta příroda kolem třeba (ledňáčci, křivky před chatkou, spousty motýlů, borůvky všude kolem, ...).

    OdpovědětVymazat