čtvrtek 1. června 2017

Aš - Starý Hrozenkov, den pátý

Jak to vypadalo dnes, ptají se někteří (doufám) příznivci Českého chodce.
Dnes to tedy vypadalo stejně, jako předchozí čtyři dny - šlapat a šlapat a šlapat.
Plán byl kilometrů 29. V cíli mi můj super sledovací strojek ukázal kilometrů 31,8. Celkem jsem za prvních 5 dnů už ušel proti plánu o 16 kilometrů víc. To se mi moc nelíbí, při stejném vývoji v dalších dnech to znamená o cca 50 kilometrů víc?!!!
Na vině je občasné mnou zaviněné bloudění, občas nezaviněná chybka v Mapách, neboť polní cesty zoral, řepkou osel či zlým dobytkem obsadil zemědělec. Ale také jsem pojal podezření, že kilometry v Mapách nesouhlasí se satelity sledovanou mou cestou. Ale nešť, hlavní je dojít do Starého Hrozenkova, nedůležité, kolik kilometrů to bude, že.
Dnešek mě, stejně jako včerejšek, zaujal mimo jiné tím, že jsem byl dlouhé hodiny na cyklostezkách sám, žádné cyklisty jsem nepotkal. Cyklisté jezdí naopak, což nechápu, houfně po hlavních tazích, tam jsou jich mraky.
Vesnické hospůdky jsou mou záchranou, dnes Dolní Bělá, hostinec "U Rajchů." Výborná bramboračka a z divného jídla "Ptákovina" se vyklubalo měkoučké hovězí s dobrou omáčkou. Kam se hrabe leckterá restaurace v hlavním či podhlavním městě.
Včera diktatura Melchiorova Huť, dnes super ubytování a večeře v hotelu Sport Zruč (to není reklama, nikdo mě neplatí!). Šoky.
Mrkněte taky na FB:
Český chodec nebo @czechwalker

Žádné komentáře:

Okomentovat